Monday 19 December 2011

MY BFF ..NURUL AIN

ASALAMUALAIKUM N HYE SEMUA ..^__^

DEKAT Sini aku nk cerita pasai kwn yg amat2 aku SAYANG ,,
iaitu NURUL AIN ..muahh xoxoxoxo :D

aku knai dgn dye thun lepas ..dye 1 tmpat kerja dgn aku ..
aku bersyukur sgt2 dpt knai dgn dye ..
sbb apa ???
sbb dye baik sgt2 dgn  aku.dye sentiasa ada dgn aku wktu aku susah or snang or sdih ..
dye jugak tmpat aku mluahkn perasaan aku kat dye ...hihihi
aku akn sdih bla dye sdih ...
aku akn gmbira bla dye jgak gmbira ...hahaha ..
bak kata perpatah kami dua nie ..
BAGAI ISI DGN KUKU ... huhu



Kau ada dikala ku suka,
Dikala ku duka,
setiap tangisan dan juga ketawa,
Kau ada dikala ku perlu,
setia menemaniku,
Pegang erat tanganku bila aku jatuh.

Kau lah yang selalu,
Selalu menemaniku,
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku

Kau lah yang di situ,
Setia menunggu ku,
Kau lah yang satu,
Menjadi sahabatku.

Ku tahu ku kan selalu ada,
Pada dirimu,
Dan ku harap kau juga rasa begitu.

Kau lah yang selalu,
Selalu menemaniku,
Mendengar kisah pahit manis,
Hidup ku.

Kau lah yang di situ,
Setia menunggu ku,
Kau lah yang satu,
Menjadi sahabatku.

Kau lah yang selalu,
Selalu menemaniku,
Mendengar kisah pahit manis,
Hidup ku.

Kau lah yang di situ,
Setia menunggu ku,
Kau lah yang satu,
Menjadi sahabatku.

Sahabatku.



apa2 ..usha la gmbq2 aku yg sweet bersama dye :D


saya suka gmbq nie sbb nmpak comey kmi dua :)
aku siap bt wallpaper dlm hp aku  lg gmbq nie ..hihihi






cupcake utk my yayunk
sweet sgt2 knknknkn
kalah owg bercinta kami nie .hohoHo
kamu kwn saya ..smpai saya mati ...
muaaaahhh..xoxoxoxo 


tngok2 ..dye suka manja2 dgn aku mcm nie ...
mcm aku ckp td laa ..
kalah owg bercinta kn ..
apa2 pon dye buah hati AKU
:D
pndai saya ambik gmbq awk kn ...
tngok2 awk 6pk kurus kn...
tp knyataannya awk perut boqoi ..
pndai awk cover yea :D
............
sekian ..:)

No comments:

Post a Comment

Mimie Favorite Song